Kitüntetett figyelem

2007.07.08. 22:16

Az elmúlt 14 nap két nagyon furcsa ügyet boncolgatott talán néha méltatlan módon is. Én sem tudok elmenni emellett. Az egyik, hogy időben visszafelé haladjak,  egy három napos rendezvénysorozat töltötte , avagy kellett volna melegséggel kitölteni szívünket.

 A tizenkettedik alkalommal megrendezett melegbüszkeség programsorozat borzolta a kedélyeket.  Természetszerűleg hozzá kell tennem, nem vagyok érintett a dologban, sőt inkább kikötném. Nem vagyok meleg, pláne nem vagyok megélhetési meleg. Ezzel együtt megértem, sőt értem is mi az a komoly ellenszenv ami a "másság" ellen szól. Bármennyire furcsa kimondani, a magyar történelmi, szellemi, és tradícionális attitűdje miatt konzervatív. Nehezen viseli az új, kellemetlen, mondhatni tabuszámba menő, liberális köntösbe bújtatott tolerancia hullámot. A magyar emberek többsége toleránsnak vallja magát. Toleráns, de nem engedheti meg magának.

Mindazonáltal kijelentem, bár ez a sorok között kiolvasható, nem értek egyet, hogy utcán nyilvánosság elött politikai vesszőparipát csináljanak egy természeténél fogva magánügynek tartott kérdésben. Én sem állok ki az Andrássyra, nem menetelek végig az Oktogonon, csak azért mert szeretkeztem. Nem értem mi ad okot a büszkeségre! Ismereteim szerint a homoszexualitás ezelött néhány éve, évtizede egy szubkultúra volt, és éltek egymással, egymásközt. Nem érte őket semmilyen attrocitás mindaddig, amíg maguk azt nem hangoztatták. Ja és, nem számítjuk a Btk-ban ismert fajtalankodás, és pedofília fofgalmát, akár ez a tulajdonság titokban is maradt, és maradt mindaddig, míg nem követelt magának egyenlő bánásmódot, vélt vagy valós sérelmei ellen. Összefoglalva, saját maguk miatt szorult szitokszó szintjére az egész mozgalom.

Ellenben a fentieknek azt kell mondanom, felháborít, hogy tanult, emberek valós értelemben vett nyilvánosság elött ennyire szélsőséges véleményt publikálhatnak, miszerint a meleg közösség fajfentartási okok miatt nem tolerálhatóak. Röviden és tömören most inkább írásban raccsolnék és mondanám: ez nem "álja". Emberileg senki se több se kevesebb. Ember és ember között nem lehet így különbséget tenni. Ennyi.

A másik téma pedig mint azt az első bekezdésben jeleztem vala, a volt miniszterelnök kitüntetése. A köztársasági elnök sikerrel kerülte meg a Horn-fokot, azzal, hogy nem jegyezte ellen a kitüntetési javaslatot, arra hivatkozva, hogy nem egyeztethető össze kis hazánk alkotmányos normáival. Személyes, hangsúlyozottan lelkiismereti véleményem alapján viszont azt mondom, a kitüntetés legitim lehetett volna, és lenne is, mivel 1994. május 8-án Miniszterelnökké választotta őt a magyar nép. Ha a többség akkor képes volt nem törődni az akkor is közszájon forgó tények ellenére szavazni, akkor a jelenlegi pártpolitikai marketing ismét hitet tett az elkurvulás mellett, élen az egyébként általam is tisztelt köztársasági elnökkel.

Amennyiben hihetünk,- márpedig rá vagyunk kényszerítve-, Horn Gyula állításának, nem önkéntesként, hanem sorozott állományi tagként szolgált a karhatalmi egységek egyikénél, és parancsokat teljesített, aki ismeretlen, de önmagát igazolni képes okok miatt nem a parancsmegtagadást, hanem a végrehajtást választotta.

A történtekről az a régi vicc jut az eszembe, mikor a cigányzenésznek ki kell váltani az iparűzési engedélyét az 50-es évek közepén. Ahhoz, hogy megkapja az engedélyt párttaggá kell válnia. Résztvesz a meghallgatáson, majd hazamegy. Kérdi az asszony:
-No párttag vagy? Mire az ura:
-Nem, azzal vádolnak, hogy a fasisztáknak zenéltem.
-Miért nem tagadtad le a bizottság elött?
-Hogy tagadtam volna? Az összes ugyanúgy ott volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://mediaslave.blog.hu/api/trackback/id/tr92114246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása