Hol és merre...

2009.08.15. 16:00

Rég jártam erre, ahogyan mindenki más is. Pedig volt savam is, és borsot is törtek néhányan az orrom alá. Sokszor medréből kilépve mind aki letépte láncát álltam ki jól a rossz, és rosszul a jó mellett. Történt sokminden. Magamtól elhallgattam, és el is hallgattatak néhányszor, figyeltem magam magam, kacagtam a világon, és fotelforradalmárként még a világot is megváltottam. Nem vette észre senki? Az nem az én hibám...

Rettetgj olvasó visszatérek, és ez fenyegetés, nem ígéret...

A bejegyzés trackback címe:

https://mediaslave.blog.hu/api/trackback/id/tr51311335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása